Jouw tuin, onze missie
Levertijd & bezorging
Wij begrijpen dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis (of eigenlijk de tuin) wilt hebben. Doordat wij met verschillende leveranciers werken, verschillen de levertijden bij ons per product. Doorgaans is je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen na afrekenen verzonden. Wij geven het af aan DHL en deze brengt het pakket bij u thuis.
Voor de consument
Heb jij een artikel besteld? Houdt dan de track en trace code nauwlettend in de gaten. Hier vind je precies de informatie die je nodig hebt om je pakket te volgen. Heb je geen track en trace code ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder met je bestelling. Bekijk daarbij ook altijd de levertijd per product op de productpagina.
Grote bestellingen
Heb jij een bestelling geplaatst met een grote hoeveelheid, grote afmetingen, een groot gewicht of speciale producten? Dan kan de verzending langer duren. Hiervoor is altijd een mail gestuurd met de precieze afhandeling. Heb je geen mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Zakelijke bestellingen
Heb je een zakelijke bestelling geplaatst? Dan heb je ook een track en trace code ontvangen. Wij sturen altijd een bevestiging als wij de bestelling hebben verzonden. Als je de bestelling liever op komt halen, kun je dat aangeven voordat je besteld. Wij leggen je bestelling dan klaar in ons magazijn, en kun je veelal dezelfde dag nog je bestelling op komen halen!
Op onze website geven we bij al onze producten de verwachte levertijd aan. Als het product op voorraad is en je bestelt binnen de aangegeven tijd, dan verzenden wij je pakketje zoals beloofd.
Echter, nadat we het hebben verzonden, hebben we helaas geen volledige controle over het bezorgproces. Soms kan het langer duren als gevolg van drukte of fouten bij de transporteur. We doen ons best om de actuele levertijden op onze website bij te werken en te communiceren. Je kunt je pakketje volgen via jouw ZoGeregeld-portal, waar je ook de Track & Trace code kunt vinden.
Als er vertraging optreedt bij de transporteur, begrijpen we dat dit vervelend is, en dat is niet hoe we het graag zien. We weten dat zelfs bij onze transporteurs soms onverwachte drukte kan ontstaan. Maak je geen zorgen, we zullen altijd streven naar een oplossing. We willen echter ook begrip tonen voor de bezorgers en logistieke medewerkers van PostNL en Raben terwijl ze aan het werk zijn om eventuele vertragingen op te lossen.
Wij versturen doorgaans al onze pakketten via DPD of DHL. Dit is afhankelijk van de grootte en het gewicht. Wij sturen altijd een mail met een track en trace code. Deze kun je op deze pagina volgen.
Verzendkosten
Alle bestellingen boven de 75 euro worden gratis door ons verzonden. Voor alle bestellingen onder de 75 euro rekenen wij 6,95 verzendkosten.
Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Natuurlijk proberen wij alle bestellingen zo goed mogelijk te versturen. Helaas komt het voor dat er een bestelling met schade bij klanten aan komt. Je kunt dan enkele dingen doen:
- Meld de schade bij de bezorger
- Lijkt het product kapot in de doos, doordat je bijvoorbeeld ziet dat de doos ernstig beschadigd is? Dan kun je het product weigeren.
- Denk je dat de beschadiging enkel in de verzenddoos zit? Dan kun je er voor kiezen om de bestelling wel aan te nemen. Zorg er dan altijd voor dat je direct foto’s maakt van de doos. Kleine tip: Zet bij je handtekening het woord ‘beschadigd’. Zo weet iedereen direct wat er aan de hand is.
- Heb je een beschadigde doos aangenomen, en zie je dat het product beschadigd is? Maak dan foto’s van het product en stuur het naar ons op. Dit kun je gewoon via het contactformulier doen. Wij nemen verder contact met u op en bespreken de procedure.
TIP: Zet in de titel: Product Beschadigd bij levering. Dan kunnen we snel handelen!
Niet gevonden wat je zocht?
Neem contact op met onze klantenservice en krijg binnen 24 uur antwoord op je vraag. Wij reageren ook in het weekend!